Narodila se roku 1991 v Praze. Knihy hltala od doby, co se naučila číst, a dramatické kroužky navštěvovala od základní školy (byť většinou skončila v roli vypravěče, takže ji herecké umění na vlastní kůži příliš nepoznamenalo). Během studií na všeobecném gymnáziu se jí však osudnou stala práce uvaděčky ve Švandově divadle, a tak ve svých 17 letech zcela propadla divadelnímu prostředí. Tak se po maturitě v roce 2010 rozhodla nastoupit na DAMU místo na matfyz.

Během studií v ročníku Milana Schejbala a Zuzany Sílové se divadlu věnovala jak ve škole, tak mimo ni, na všech možných pozicích – dramaturgyně, režisérka, asistentka režie, inspicientka, produkční, osvětlovačka, zvukařka a příležitostná kulisačka. Studia činoherní dramaturgie absolvovala v Divadle DISK muzikálem Kabaret Joea Masteroffa, Johna Kandera a Freda Ebba a komedií Čechov na Jaltě z pera Johna Drivera a Jeffreyho Haddowa. Mimo školu pohostinsky režírovala absolventskou inscenaci 6. ročníku hudebně-dramatického oddělení Pražské konzervatoře v Divadle Na Rejdišti (Anna Saavedra: Kuřačky a spasitelky). Po celou dobu studií na DAMU působila jako produkční a tajemnice Divadla AQUALUNG, díky němuž našla druhý domov v Žižkovském divadle Járy Cimrmana a na divadelní lodi Tajemství.

K Ostravě a jejímu divadelnímu světu přilnula v létě 2014, kdy působila coby asistentka režie u inscenace Jak se vám líbí v režii Michala Langa. Od sezóny 2015/2016 je dramaturgyní činohry NDM, kde je jejím prvním úkolem norský Lesík Jespera Halleho.

Díky divadlu se mimo jiné naučila: žehlit kostýmy v maringotce; postavit šapitó na palubě lodi; „ustavovat“ diváky na pánských záchodech mezi pisoáry, aniž by se začaly splachovat; lézt po vratkém žebříku na střechu ověšená světly a přestat se tak bát výšek; uvařit buřtguláš.

Když se zrovna nevěnuje divadlu, ráda vaří a peče a svými kulinářskými výtvory krmí své blízké (což oceňují kolegové hladoví jako herci), ráda se učí novým věcem, především jazykům, ať už živým, mrtvým, nebo programovacím (ačkoliv málokterým z nich vydržela věnovat tolik času a pozornosti, aby je zvládla používat tak, jak by si přála), čte komiksy a sleduje sci-fi (a nestydí se za to) a příležitostně sleduje profesionální šachové partie (čemuž sice zdaleka tolik nerozumí, ale uspokojuje ji, že jí ten zásadní moment nikdy neuteče).

ČLÁNKY:

S dramaturgyní činohry NDM o poetice divadla, sociálním sobectví a shakespearovské procházce
(ostravan.cz, Ladislav Vrchovský, 31 .8 .2016)

Inscenační tým - Sezóna:
TERORDramaturgie
TERORDramaturgie
TERORDramaturgie
ODCHÁZENÍDramaturgie
TERORDramaturgie
ODCHÁZENÍDramaturgie
KRÁL UMÍRÁDramaturgie
MAŠKARÁDA čili Fantom OperyDramaturgie
ODCHÁZENÍDramaturgie
OPILÍDramaturgie
TERORDramaturgie
VÝNOSNÉ MÍSTODramaturgie
JE ÚCHVATNÁ!Dramaturgie
KRÁL UMÍRÁDramaturgie
MAŠKARÁDA čili Fantom OperyDramaturgie
NAŠE TŘÍDADramaturgie
OPILÍDramaturgie
PEER GYNTDramaturgie
POLÍBILA DUBČEKADramaturgie
SISSI (ÚTĚKY ALŽBĚTY RAKOUSKÉ)Dramaturgie
TERORDramaturgie
VÝNOSNÉ MÍSTODramaturgie
ZÁPAS O GENERÁLADramaturgie
ZÍTRA TO SPUSTÍMEDramaturgie
HODINA PŘED SVATBOUDramaturgie
JE ÚCHVATNÁ!Dramaturgie
MAŠKARÁDA čili Fantom OperyDramaturgie
MUČEDNÍKDramaturgie
OBYČEJNÝ ŽIVOT neboli Tělo a bitevní poleDramaturgie
Výběr hudby
PEER GYNTDramaturgie
SISSI (ÚTĚKY ALŽBĚTY RAKOUSKÉ)Dramaturgie
TERORDramaturgie
VESELÉ PANIČKY WINDSORSKÉDramaturgie
BOHOVÉ RONÍ SLZYDramaturgie
DENÍK MÉHO OTCE aneb PŘÍBĚH OPRAVDICKÉHO ČLOVĚKADramaturgie
HODINA PŘED SVATBOUDramaturgie
JE ÚCHVATNÁ!Dramaturgie
LESÍKDramaturgie
MUČEDNÍKDramaturgie
PO HAMLETOVIDramaturgie
SISSI (ÚTĚKY ALŽBĚTY RAKOUSKÉ)Dramaturgie
VESELÉ PANIČKY WINDSORSKÉDramaturgie
DENÍK MÉHO OTCE aneb PŘÍBĚH OPRAVDICKÉHO ČLOVĚKADramaturgie
LESÍKDramaturgie
MUČEDNÍKDramaturgie
VESELÉ PANIČKY WINDSORSKÉDramaturgie

Obsazení - Sezóna:
ZÁPAS O GENERÁLAMíla