V roku 2011 absolvovala na Konzervatoři v Bratislavě. V rámci komorní opery konzervatoře stvárnila postavu Arsamena v opeře Xerxes od G.F Händla a postavu Marty z opery Jolanta od P. I. Čajkovského. Od roku 2017 je absolventkou magisterského studia Janáčkovy akademie múzických umění v Brně, v třídě Doc. Mgr. art Marty Beňačkové. V rámci projektu komorní opery stvárnila roli Lapáka z opery Příhody lišky Bystroušky od Leoše Janáčka, postavu Matky z jednoaktové opery Slzy Nože od Bohuslava Martinů, roli Altistky v opeře Impresário v koncích od Domenica Cimarosu a postavu třetí Dámy z opery Kouzelná flétna od Wolfganga Amadea Mozarta.
 
Půlroční studijní pobyt absolvovala v roku 2015 také na Varšavské Akademii Frederyka Chopina ve třídě profesorky Ewy Iżykowské. Pravidelně spolupracuje s uznávanými slovenskými soubory barokní hudby jako jsou Il Cuore barocco, Solamente naturali či Musica Aeterna. Na Mezinárodní pěvecké soutěži Imricha Godina IUVENTUS CANTI ve Vráblích získala v roku 2015 interpretační cenu Bachovy společnosti na Slovensku a v roku 2016 čestné uznání ve své kategorii.
 
Od roku 2017 spolupracuje a podílí sa na projektech uměleckých souborů: Opery Diversy, Brno Contemporary Orchestra, International Choir Academy Lübeck, L'armonia terrena a spolupracovala s dirigentmi Ondřejem Olosem, Zdeňkem Klaudou, Jakubem Kleckerem, Pavlom Šnajdrom, Rolfom Beckom, Pavlom Tužinským a Grabrielou Tardonovou. Absolvovala také několik mistrovských interpretačních pěveckých kurzů pod vedením umělců: Adama Plachetky, Kateřiny Kňežíkovej, Markéty Cukrovej v Litni, Kateřiny Beranovej ve Valticích, Dagmar Peckovej v Chrudimi a Margreet Honig v Polsku. 
Obsazení - Sezóna:
TRIPTYCH – SESTRA ANGELIKAUčitelka novicek
La Ciesca, Markova žena