Přední kostýmní divadelní výtvarník, který ve své profesi využívá také zkušenost z profesionální taneční kariéry. Jeho kostýmy jsou nápadité, do každého detailu provedené, s citem pro potřeby tanečního umění a se znalostí titulu, doby, prostředí, atmosféry.
V letech 2001–2004 byl členem baletu Národního divadla v Praze. Jako tanečník získal 2. cenu na Soutěžní přehlídce tanečních umělců ČR a SR Brno 1997 a prestižní nominaci na Cenu Thálie 1996 za roli Merkucia v baletu
Romeo a Julie. Z úspěšné kariéry profesionálního tanečníka přešel od roku 1998 plynule k práci divadelního výtvarníka. Své první návrhy vytvořil pro Pražský komorní balet, posléze spolupracoval i s Národním divadlem Brno, Divadlem J. K. Tyla v Plzni, Východočeským divadlem Pardubice, Státním divadlem Košice, Slezským divadlem Opava, Moravským divadlem Olomouc, pražskou Laternou magikou, Státní operou Praha i Národním divadlem v Praze.
Vytvořil kostýmy k řadě inscenací muzikálových, činoherních, operních i baletních, přestože těžiště jeho práce je v současnosti v oblasti muzikálových produkcí. S televizí Nova spolupracoval na pozici hlavního výtvarníka kostýmů při přípravě show
Tvoje tvář má známý hlas. Nevyhýbá se ani filmu, podílel se jako kostýmní výtvarník na natáčení filmu České televize
Hlídač č. 47 v režii Filipa Renče.
Na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby 1999 obdržel Čestné uznání za kostýmy k baletům
Marie Stuartovna a
Slovanské dvojzpěvy a na téže přehlídce v roce 2002 Čestné uznání za kostýmy k baletům
Ivan Hrozný a
Tance podle Brahmse.
Pro balet Národního divadla moravskoslezského vytvořil v roce 2015 kostýmy k inscenaci
Barocco & Carmina burana, v roce 2018 kostýmy inscenaci
Don Quijote, pro operetu/muzikál kostýmy k operetě
Čardášová princezna a realizoval kostýmní návrhy Adolfa Borna pro operetu
Noc v Benátkách v nastudování opery NDM.