Jeden z nejuznávanějších českých odborníků na světelný design se vypracoval mezi špičku svého oboru, přestože jej nevystudoval. Začínal jako dělník ČKD, v devadesátých letech jako elektrikář Divadla za branou II., kde se u režiséra Otomara Krejči poprvé začal zajímat o divadelní světelný design.
Dnes je předním českým světelným designérem, který spolupracoval a spolupracuje s významnými divadelními scénami i se soubory české nezávislé scény – Národním divadlem, Národním divadlem Brno, Divadlem Archa, divadlem Ponec, Divadlem NoD, Pražským komorním baletem, souborem DOT504 a dalšími. Patří k nejbližším spolupracovníkům renomovaných tvůrců, jako jsou režisér Jiří Heřman (Curlew River, Orfeo, Rusalka, Hry o Marii, Parsifal, Jakobín, Gloriana, Tosca, Madame Butterfly, Láska na dáku, Libuše, Čert a Káča, Příhody lišky Bystroušky ad.) a Tomáš Pilař (Voják a tanečnice, La Gioconda, Rusalka, Orfeo, Mesiáš, Nabucco) nebo choreografové Jan Kodet (mj. Danse Macabre, Zlatovláska, Čarodějův učeň, Camoufl•AGE, Malá mořská víla), Javier Torres (Šípková Růženka, La Bayadère) a Eyal Dadon (Artza). S Baletem Národního divadla rovněž spolupracoval na technické produkci inscenace Amerikana III. Spolupodílí se produkčně na významných festivalech (4 + 4 dny v pohybu, Tanec Praha, Divadelná Nitra) a svůj obor vyučuje na workshopech doma i v zahraničí. V letech 2001–2010 pravidelně realizoval světelný design choreografií programu Festivalu současné taneční tvorby Tanec Ostrava.
V Národním divadle moravskoslezském vytvořil světelný design k baletním inscenacím All That Jazz, Rock, Blues (2017) a Hora (2023).
Za pravdivost a věcnou správnost informací uvedených v životopise zodpovídá umělec.