světelný designér

Narodil se v Římě v roce 1957, v letech 1989–2000 působil jako rezidenční světelný designér souboru Balletto di Toscana.
 
Doposud spolupracoval se soubory:
Ballet Gulbenkian v Lisabonu, Bat Dor Tel Aviv, English National Ballet v Londýně, Stuttgarter Ballett, Ballett Basel, Les Grands Ballets Canadiens de Montréal, Ballet Jazz Montréal, Čínský národní balet v Pekingu, Alvin Ailey Dance Company v New Yorku, Ballet Next v New Yorku, Companhia Nacional de Bailado v Lisabonu, Ballett Dortmund a Staatsoper Ballett v Hannoveru.

Scénu a světelný design vytvořil pro tyto baletní inscenace:
Giulietta e Romeo (choreografie: Fabrizio Monteverde, Balletto di Toscana), Don Giovanni (choreografie: Mauro Bigonzetti, Balletto di Toscana), Barbablù (choreografie: Fabrizio Monteverde, Maggio Musicale Fiorentino), Next (choreografie: Fabrizio Monteverde, Aterballetto), Caravaggio (choreografie: Mauro Bigonzetti, Staatsballett Berlin), Casanova (choreografie: Richard Wherlock, Ballett Basel), Le Sacre (choreografie: Mauro Bigonzetti, Aterballetto)*, La Piaf (choreografie: Mauro Bigonzetti, Staatsoper Hannover), Canto per Orfeo (choreografie: Mauro Bigonzetti, Aterballetto)*, Don Q (choreografie: Eugenio Scigliano, Aterballetto)*, Alice (choreografie: Mauro Bigonzetti, Gauthier Dance)*, Der Prozess (choreografie: Mauro Bigonzetti, Staatsballett Hannover), Cinderella (choreografie: Mauro Bigonzetti, Teatro alla Scala)*, Shahrazad (choreografie: Eugenio Scigliano, Teatro alla Scala), Händel (choreografie: Mauro Bigonzetti, Teatro alla Scala), The Raven (choreografie: Jörg Mannes, Staatsoper Hannover)*.

Vytvořil tři instalace videomappingu:
Il cielo stellato sopra di me (The Starry Sky Above Me, 2013), Agorà (2016), La Grande Madre (The Great Mother, 2017)

*světla, scéna a video

Na fotografii Carlo Cerri (vpravo) a Mauro Bigonzetti
Inscenační tým - Sezóna:
ROSSINIHO KARTYSvětelný design
ROSSINIHO KARTYSvětelný design