Ostravská rodačka vystudovala taneční pedagogiku a choreografii na HAMU, v rámci studia absolvovala stipendijní pobyty v London Contemporary Dance School a Laban Centre for Movement and Dance.
Do jejích choreografických a pedagogických aktivit v současném tanci spadá celá řada projektů se zahraničními osobnostmi. Její práce byla oceněna několika cenami za choreografii a autorská díla. Od roku 1998 profilovala ostravské Taneční divadlo ZÓNA, které pořádalo Festival Tanec Ostrava, organizovalo semináře s českými i zahraničními osobnostmi, konference, workshopy, pravidelné kurzy a představení s názvem Tanec v ZÓNĚ. Od roku 2001 je uměleckou ředitelkou Festivalu soudobé taneční tvorby a pohybového divadla – Tanec Ostrava.
V roce 2007 se stala uměleckou šéfkou Baletu ND Brno, kde se jí v průběhu šesti sezón podařilo zrealizovat řadu zajímavých premiér a koprodukcí, přizvala ke spolupráci světově uznávané choreografy a tvůrce. Od roku 1997 působí jako pedagožka na Janáčkově konzervatoři a Gymnáziu v Ostravě, v letech 2006–2010 byla externí pedagožkou Taneční katedry Akademie múzických umění v Praze a v letech 2012–2013 učila také na Taneční konzervatoři Brno. V Národním divadle moravskoslezském vytvořila s baletním souborem choreografii OUT (součást inscenace Baletní koncert) a spolupracovala jako pohybová poradkyně na několika činoherních inscenacích – mj. Láska na Krymu, Komik, Muž z La Manchy, Krvavá svatba, Žebrácká opera, Dům Bernardy Alby, Nepohodlný indián.
Od 1. července 2013 je uměleckou šéfkou baletního souboru Národního divadla moravskoslezského, po dobu jejího působení bylo uvedeno mnoho zajímavých inscenací – například klasický balet La Sylphide v choreografii Kariny Elver podle odkazu Augusta Bournonvilla, moderní inscenaci Návraty domů v choreografii Pavla Šmoka, Jiřího Kyliána a Nataši Novotné, Balady v choreografii Hany Litterové, složený večer Barocco & Carmina burana – Orffova Carmina Burana v choreografii Yourije Vamose ve spojení s Baroccem v choreografii Jaceka Przybylowitcze na hudbu J. S. Bacha nebo Prokofjevova Popelka v choreografii Paula Chalmera.
Z nejnovějších inscenací je to Chaplin v choreografii Mario Schrödera nebo složený večer Dva světy / jeden svět v choreografii světově uznávaných tvůrců Jiřího Kyliána, Ohada Naharina a Itzika Galiliho, kteří každý svým vlastním a neopakovatelným způsobem naznačují rozmanité směry vývoje současného baletu.
ČLÁNKY: