Rodačka z Prahy vystudovala taneční konzervatoř, humanitní gymnázium a taneční pedagogiku na HAMU, kterou absolvovala v roce 1986. Jako tanečnice vystupovala v pražských divadlech, ve filmech a televizi. Na katedře činoherního divadla pražské DAMU vyučuje tanec, step a jevištní pohyb.
Od roku 1990 tvoří choreografie především v činoherních, ale i operních, operetních a muzikálových divadlech a také ve filmu a reklamě (zatím naposledy Tři bratři Jana Svěráka). Jednou z jejích prvních prací byl úspěšný triptych v Divadle v Řeznické s režisérem Oto Ševčíkem (Hello, Dolly!, Polská krev a Carmen). Později vytvořila choreografie k inscenacím v Hudebním divadle Karlín, Národním divadle, Divadle ABC, Divadle na Vinohradech, Divadle pod Palmovkou, Divadle v Dlouhé, Divadle Na Zábradlí, Divadle Na Fidlovačce, Divadle J. K. Tyla v Plzni, Národním divadle Brně či ostravském Divadle Petra Bezruče. Dlouhodobě spolupracuje například s režiséry Ondřejem Havelkou, Hanou Burešovou, Miroslavem Hanušem či Petrem Svojtkou.
Je spoluzakladatelkou originálního pohybového divadla Veselé skoky, které existuje již před deset let a za své inscenace získalo i několik zahraničních ocenění.
V Národním divadle moravskoslezském navazuje na svou předchozí dlouhodobou spolupráci na operetních a muzikálových inscenacích režisérů Šimona Cabana (Pardon My English, Sázky z lásky / Guys & Dolls) Gabriely Petrákové (Polská krev), Lumíra Olšovského (Čardášová princezna), Tomáše Jirmana (Bratránek z Batávie) a Janky Ryšánek-Schmiedtové (Ples v opeře).