VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI SPECIALISTA/KA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ A MARKETINGOVÝCH AKTIVIT PRO MUZIKÁLOVÝ SOUBOR NDM
3.10.2025Národní divadlo moravskoslezské, příspěvková organizace, rozšiřuje svůj tým a vypisuje výběrové řízení na externí pracovní pozici Specialista/ka sociálních sítí a marketingových aktivit pro muzikálový soubor NDM.
Do muzikálového souboru Národního divadla moravskoslezského hledáme talentovaného a kreativního jedince se zájmem o divadlo, který nám pomůže s propagací našeho souboru.

• vytváření a správa obsahu na sociálních sítích souboru muzikálu NDM (Facebook, Instagram a jiné): copywriting, práce s videem, fotografií, grafický design (tvorba bannerů a vizuálních materiálů)
• komunikace s fanoušky a publikem (správa komentářů a zpráv na sociálních sítích), kultivace fanouškovské základny muzikálu NDM
• příprava a realizace propagačních akcí, jako jsou autogramiády, besedy a jiné, ve spolupráci s ostatními členy týmu marketingu NDM a externími partnery
Co nabízíme?
• atraktivní, tvůrčí a inspirativní pracovní prostředí
• práci s flexibilní pracovní dobou, práce na IČ / smlouvu (dle vzájemné dohody) v rámci úzké externí spolupráce s týmem souboru muzikálu NDM
• možnost seberealizace a profesního rozvoje
• účast na zajímavých kulturních akcích a projektech
• práci s flexibilní pracovní dobou, práce na IČ / smlouvu (dle vzájemné dohody) v rámci úzké externí spolupráce s týmem souboru muzikálu NDM
• možnost seberealizace a profesního rozvoje
• účast na zajímavých kulturních akcích a projektech
Co požadujeme?
• samostatný přístup k realizaci marketingových aktivit
• kreativní myšlení a schopnost přicházet s novými nápady
• prokazatelná praxe v oblasti správy a tvorby obsahu sociálních sítí (znalost trendů a novinek)
• výborná znalost písemného projevu v češtině (gramatická správnost a stylistická úroveň)
• zkušenosti s grafickým programem (Canva / Adobe Photoshop…)
• praxe s prací s audiovizuální technikou (focení, natáčení, střih videí)
• schopnost pracovat samostatně i v týmu, skvělé komunikační dovednosti
• dobrý organizační talent
• schopnost kompletního produkčního zajištění marketingových akcí
• časová flexibilita a ochota pracovat mimo standardní pracovní dobu
• samostatný přístup k realizaci marketingových aktivit
• kreativní myšlení a schopnost přicházet s novými nápady
• prokazatelná praxe v oblasti správy a tvorby obsahu sociálních sítí (znalost trendů a novinek)
• výborná znalost písemného projevu v češtině (gramatická správnost a stylistická úroveň)
• zkušenosti s grafickým programem (Canva / Adobe Photoshop…)
• praxe s prací s audiovizuální technikou (focení, natáčení, střih videí)
• schopnost pracovat samostatně i v týmu, skvělé komunikační dovednosti
• dobrý organizační talent
• schopnost kompletního produkčního zajištění marketingových akcí
• časová flexibilita a ochota pracovat mimo standardní pracovní dobu
Přihlášky zasílejte na email: barbora.chramostova@ndm.cz do 30. října 2025, do předmětu emailu vždy uvádějte: VŘ – MUZIKÁL - sociální sítě.
K Vašemu CV připojte motivační dopis a popište nám, jak byste konkrétně přistupovali k propagaci souboru muzikálu. Zašlete také ukázky své práce (prokazatelná praxe na sítích – primárně FB/IG + ukázky práce copywritingu).
Po ukončení VŘ bude Vaše přihláška dle nařízení GDPR skartována.
Po ukončení VŘ bude Vaše přihláška dle nařízení GDPR skartována.