Narodila se roku 1991 v Praze. Knihy hltala od doby, co se naučila číst, a dramatické kroužky navštěvovala od základní školy (byť většinou skončila v roli vypravěče, takže ji herecké umění na vlastní kůži příliš nepoznamenalo). Během studií na všeobecném gymnáziu se jí však osudnou stala práce uvaděčky ve Švandově divadle, a tak ve svých 17 letech zcela propadla divadelnímu prostředí. Tak se po maturitě v roce 2010 rozhodla nastoupit na DAMU místo na matfyz.
Během studií v ročníku Milana Schejbala a Zuzany Sílové se divadlu věnovala jak ve škole, tak mimo ni, na všech možných pozicích – dramaturgyně, režisérka, asistentka režie, inspicientka, produkční, osvětlovačka, zvukařka a příležitostná kulisačka. Studia činoherní dramaturgie absolvovala v Divadle DISK muzikálem Kabaret Joea Masteroffa, Johna Kandera a Freda Ebba a komedií Čechov na Jaltě z pera Johna Drivera a Jeffreyho Haddowa. Mimo školu pohostinsky režírovala absolventskou inscenaci 6. ročníku hudebně-dramatického oddělení Pražské konzervatoře v Divadle Na Rejdišti (Anna Saavedra: Kuřačky a spasitelky). Po celou dobu studií na DAMU působila jako produkční a tajemnice Divadla AQUALUNG, díky němuž našla druhý domov v Žižkovském divadle Járy Cimrmana a na divadelní lodi Tajemství.
K Ostravě a jejímu divadelnímu světu přilnula v létě 2014, kdy působila coby asistentka režie u inscenace Jak se vám líbí v režii Michala Langa. Od sezóny 2015/2016 je dramaturgyní činohry NDM, kde je jejím prvním úkolem norský Lesík Jespera Halleho.
Díky divadlu se mimo jiné naučila: žehlit kostýmy v maringotce; postavit šapitó na palubě lodi; „ustavovat“ diváky na pánských záchodech mezi pisoáry, aniž by se začaly splachovat; lézt po vratkém žebříku na střechu ověšená světly a přestat se tak bát výšek; uvařit buřtguláš.
Když se zrovna nevěnuje divadlu, ráda vaří a peče a svými kulinářskými výtvory krmí své blízké (což oceňují kolegové hladoví jako herci), ráda se učí novým věcem, především jazykům, ať už živým, mrtvým, nebo programovacím (ačkoliv málokterým z nich vydržela věnovat tolik času a pozornosti, aby je zvládla používat tak, jak by si přála), čte komiksy a sleduje sci-fi (a nestydí se za to) a příležitostně sleduje profesionální šachové partie (čemuž sice zdaleka tolik nerozumí, ale uspokojuje ji, že jí ten zásadní moment nikdy neuteče).
ČLÁNKY:
S dramaturgyní činohry NDM o poetice divadla, sociálním sobectví a shakespearovské procházce
(ostravan.cz, Ladislav Vrchovský, 31 .8 .2016)