Chorvatská mezzosopranistka a rodačka ze Sarajeva absolvovala Hudební akademii ve Splitu, ve studiích dále pokračovala v Záhřebu. Patří k mezinárodně uznávaným představitelkám ústředních mezzosopránových rolí světového repertoáru, pro něž je vybavena „velkým“ hlasem osobitého zabarvení i mimořádnými výrazovými schopnostmi. Vzdělávala se u pěveckých „es“ jako Montserrat Caballé, Michèle Crider nebo Eva Blahová. Debutovala jako Sestra ošetřovatelka v Pucciniho Sestře Angelice (Národní divadlo ve Splitu). Představovala řadu rolí jejího pěveckého oboru: kromě Carmen, kterou zpívala vícekrát, byla kupř. Azucenou v Trubadúrovi, Suzuki (Madame Butterfly), Maddalenou (Rigoletto), Emilií (Otello), Adalgisou (Norma), Mamma Lucií (Sedlák kavalír), Princem Orlovským (Netopýr), Esmeraldou (Prodaná nevěsta) nebo Varvarou v Kátě Kabanové. Kromě Splitu zpívala v divadlech v Ljubljaně, Mariboru a Osijeku. V Česku se objevila v inscenacích Národního divadla v Brně (B. Britten: Sen noci svatojánské – Hermia, G. Donizetti: Maria di Rohan – Armando z Gondì). Pravidelně vystupuje jako koncertní pěvkyně (Mozartovo Requiem a Beethovenova Devátá symfonie). Účastní se hudebních festivalů v řadě evropských zemí. Připravuje se na ztvárnění role Amneris, Santuzzy a Dalily.

Obsazení - Sezóna:
MAŠKARNÍ PLESUlrica, věštkyně, černoška
PIKOVÁ DÁMA (Pikovaja dama)Hraběnka
MAŠKARNÍ PLESUlrica, věštkyně, černoška
Fotografie - Sezóna:
MAŠKARNÍ PLES
Anna Wilczyńska (Amelia, Renatova manželka), Irena Parlov (Ulrica, věštkyně, černoška)
Foto: Martin Popelář
MAŠKARNÍ PLES
Jakub Kettner (Silvano, námořník), Irena Parlov (Ulrica, věštkyně, černoška)
Foto: Martin Popelář